día y hora

jueves, 1 de noviembre de 2012

AMIZADE-publicada en El Correo Gallego,7-11-2012


AMIZADE

 

A Amizade verdadeira ten que ser sincera e incondicional, debe guiar sempre as nosas vidas e temos a obriga de procurala e agarimala con paixón, rexeitando aquela que por interesada ou revirada non fai outra cousa que anublar os nosos sentimentos levándonos moitas veces por vieiros certamente desconcertantes. Non é doado, pero temos que intentalo unha e outra vez.

Moitas veces somos nós mesmos os que poñemos unha árbore no camiño, un empezo que non nos deixa ver a fraga e o vieiro, sementando desconcerto e desacougo aos nosos, e que non ven a ser outra que o froito dos propios receos.

E outras idealizamos esa enganosa amizade elevándoa á unha categoría superior, envorcando nela as nosas propias fallas sen ter en conta que os deuses só existen na mitoloxía.

 

 

 

lunes, 29 de octubre de 2012

CABO UDRA E ACTIVIDADE CINEXÉTICA-publicado no Faro de Vigo, 11-11-2012

CABO UDRA E ACTIVIDADE CINEXÉTICA

Os que queiran visitar na tempada de caza (do 21 de outono ata o 6 de xaneiro) o espazo natural protexido tan senlleiro e fermoso da Península do Morrazo como é Cabo Udra, integrado no Parque Europeo da Rede Natura 2000, deberían facerse, unha vez rematado o percorrido, a seguinte pregunta:
 
É doado establecer para este espazo natural unha liña divisoria de seguridade e tanxible entre a actividade de caza permitida, como terreo cinexéticamente ordenado (Tecor), coa presenza visible e próxima, moitas veces, de persoas que levan escopetas e que de cando en vez disparan perdigóns, e as doutras que o que queren é disfrutar da paisaxe e pasear tranquilamente ou facer deporte?
 
Non vale que me digan, sen mais, que só fai falla utilizar o sentido común, porque algúns, definitivamente, non o teñen.
 

Abuso de los espacios públicos-publicado en el Faro de Vigo, 14-11-12 y El Correo Gallego, 18-11-12


ABUSO DE LOS ESPACIOS PÚBLICOS
 

Antes de la era de las humanizaciones que impulsó definitivamente el Plan E del anterior Gobierno en los ayuntamientos, había en nuestra ciudad algunos establecimientos abiertos al público como bares y cafeterías que disponían en las aceras, al lado de sus negocios, de mesas y sillas al cobijo, en algunas ocasiones, de unos pocos toldos y sombrillas.

            Ahora con la ciudad prácticamente humanizada y gracias a la simbólica tasa municipal de ocupación, bares y cafeterías entoldados campan a sus anchas expandiendo su territorio natural por las humanizadas aceras. Gracias a ello, también hay que decirlo,hasta podemos caminar de principio a fin de la Gran vía, por ejemplo, debajo de estos toldos y sombrillas sin necesidad de mojarnos cuando llueve, o de quemarnos el cogote cuando pega con fuerza el sol justiciero del mes de agosto. Eso sí, algunos de estos establecimientos siguen haciendo la puñeta a los sufridos ciudadanos que intentan traspasar pacíficamente sus dominios esquivando como pueden el “mobiliario urbano” que ya forma parte de nuestras vidas durante todo el año.

            Estas incómodas y evidentes situaciones que se dan han sido objeto ya de denuncia ciudadana en más de un diario, y también cuentan con la seria advertencia del mandamás municipal que tratando de conciliar por las buenas el legítimo negocio con el derecho a la servidumbre natural de paso, ha tomado cartas en el asunto para evitar el desmadre que se advierte en algunos puntos concretos de la ciudad y que más que de un abuso natural podemos afirmar que existe en estos momentos una auténtica apropiación indebida por unos pocos de un espacio público humanizado pagado con los impuestos de todos.