día y hora

martes, 29 de mayo de 2012

Unha visita ben fermosa

O martes día 22 de maio fun á Capital de Galicia, Santiago de Compostela. O motivo que me levou ata esa fermosa cidade, en realidade foron dous: Facerlle unha visita a unha vella amiga de 86 anos, Pura Novío, e ficar(previa cita) con uns amigos da miña xuventude, Eva e Marcelo; visita longamente agardada, pois facía moito tempo que non os vira.

 Co gallo da miña estrea literaria no mundo do libro pedínlle autorización para citalo nun dos meus artigos. Aceptou e por iso estou tan contento. Fumos a xantar perto da facultade de Filosofía onde ten Marcelo a súa Ágora. Falamos da nosas cousas e lembramos a nosa amizade, agora nóvamente renovada. Xa na miña casa, mesmo  estiven toda a noitiña soñando con Raxó e con aqueles tempos marabillosos vividos e sentidos. Un bico para Eva, e unha aperta sentida a Marcelo, o" poeta e filósofo do mar e dos camiños.........."

No hay comentarios: