día y hora

martes, 29 de noviembre de 2011

Manolo Lemos precisa con urxencia un automóbil

Estou desbordado, non dou abasto. Onte domingo 27 de novembro xa sabedes que fun a facer sendeirismo polos roteiros do Morrazo có meu amigo Manolo Lemos de Moaña, "o sabio da fraga, o home que susurraba aos carballos". Esquecín dercirvos que, durante a ruta, agás de falar largo e tendido de temas ético-económico-filosóficos, tamén dou tempo para tocar o chan telúrico-esta verba encántame e coido que Pablo Neruda o poeta fai moito uso dela- e adicar un ratiño a un problema  práctico porque, tamén o meu amigo, ademais de sabio é human, e contoume que o seu automóbil-él chámalle utilitario, Qué acertado adxetivo- despois de 10 anos está a piques de cascar, así mo dixo con estas verbas tan sorprendenetes coma rotundas; o seu utilitario non daba pra máis i era perentorio atopar un, novo-usado, ou usado-novo, iso da igoal, no prazo máis breve posible, porque calquer día de estes podemos ver á noso sabio filósofo facendo autostop polo Corredor do Morrazo. E non queremos que iso suceda de ningún xeito.
Día 28 de novembro.- Pola mañán cedo agardábame Manolo  e fumos có seu, ainda moribundo utilitario, a percorrer algúns concesionarios na procura de "el Dorado" do automóbil. O sabio quería un con categoría 4B, o que é o mesmo, Bo, Bonito, Barato e Bendecido. Ardua laboura dixen eu, Xa mirarás coma algo atoparemos díxome o Sabio facendo gala da súa entereza diplomática. Eu xa lle dixen que íamola liar, que estos aparellos con catro rodas son máis complicados do que parece e que hai todo un mundo e ata un submundo descoñecido para nós. Ó final do percorrido e despois de atoarse os nosos miolos con tanto dato técnico: Que si EPS, que si ESP, que si aire acondicionado bi-zona, que si ordenador da a bordo, que si limpaparabrisas intelixente, etc, manifestamos a nosa ignorancia  e precisamos a axuda , non de un SABELOTODO, senón de un entendido na materia. Eu xa lle dixen ao meu amigo, Tí o que queres non será un avión verdade, Él sabedor da miña vea retranqueira espetoume, Ti deixame a min, Xa non dixen nin pío. Asunto pechado. Eu xa non sei si chegamos a mirar 10 ou máis uitilitarios: un Audi A4 León, un Toyota Passat ou un Seat Illa de Ons, que se non existe ao millor haberá que inventalo. Quedamos pois de depurar a abundante información recibida e tomar un decisión sabia nos vindeiros días, tendo en conta que o noso amigo precisa con urxencia perentoria un utilitario, coma él sabiamente lle chama. 

No hay comentarios: